torsdag 19 april 2007

Training Race Series 1

Igår körde jag den första träningstävlingen för året. Det gick faktiskt bra. Jag är främst nöjd med min nya cykel som var riktigt riktigt riktigt trevlig att cykla tekniskt i skogen med. Vilken skillnad, men 10.000:- mer ska göra skillnad =). Ovan är banan, först tempocykling runt Yttertavle - sen orienteringslöpning mot Grössjön (grön linje) och sen avslutande teknisk cykelorientering runt Grössjön. Gick imål på 2 timmar och 5 min, endast 18 min efter vinnaren i min klass. En spurtstrid i slutet mot Tobias som kom trea blev det också, huvva vad roligt! Vad blev jag då? Jo tvåa såklart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du blev tvåa ;) Jag har drömt om att vinna eldemanklockan förresten så jag tar det som ett tecken inför lördagens bravader. För vi ses väl?